Klachten

Indien u een klacht heeft over ons horen we dit graag. U kunt het beste uw klacht per mail naar ons toesturen zodat de praktijkmanager dit kan oppakken met de desbetreffende behandelaar. Samen kan er dan gesproken worden over een oplossing.

U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden of er voor kiezen om online advies te vragen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), dit kan helaas alleen per contactformulier.

Contactformulier TIP 

Is uw klacht niet opgelost, dan kunt u uw klacht nog indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waarbij de meeste tandartspraktijken aangesloten zijn. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en de behandelaar bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.

Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u voor € 75,- een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.  

AFSPRAAK MAKEN